Slovak Telecom vytvorí nové pracovné príležitosti na východnom Slovensku

20.08.2004 Celý región

(Bratislava, 20. augusta 2004) – Spoločnosť Slovak Telecom, líder v oblasti poskytovania telekomunikačných služieb a zároveň prevádzkovateľ najväčších ...
(Bratislava, 20. augusta 2004) – Spoločnosť Slovak Telecom, líder v oblasti poskytovania telekomunikačných služieb a zároveň prevádzkovateľ najväčších call centier na Slovensku, postaví v poslednom štvrťroku 2004 svoje prvé komerčné call centrum v Prešove.

Súčasné call centrá Slovak Telecomu sa nachádzajú v štyroch lokalitách (2x Košice, Žilina, Bytča) a zamestnávajú niečo vyše 500 operátorov. Po dlhoročnej skúsenosti s budovaním a prevádzkou call centier prevažne pre potreby starostlivosti o vlastných zákazníkov, sa Slovak Telecom rozhodol ponúknuť služby call centra aj formou outsourcingu t.j. „ call centra na prenájom“ . Služby spoločnosti Slovak Telecom v tejto oblasti využívajú také spoločnosti ako HVB Bank Slovakia, VÚB banka a Tatra banka.
Ako alternatívu značnej finančnej i časovej investície do technológie a personálu vlastného call centra ponúka Slovak Telecom svojim zákazníkom atraktívny outsorcingový model so širokým spektrom klasických call centrových služieb podľa ich individuálnych potrieb.
Okrem slovenských firiem má Slovak Telecom záujem svojou ponukou osloviť aj zahraničné firmy v okolitých štátoch a využiť tak komparatívnu výhodu Slovenska v dostupnosti kvalitného ľudského kapitálu so znalosťou cudzích jazykov (maďarského, českého, poľského, nemeckého a anglického).
„ Okrem rozšírenia portfólia služieb našej spoločnosti pre firemnú klientelu chceme prispieť k rozvoju Slovenska vytváraním pracovných príležitostí s vyššou pridanou hodnotou, dať šancu mladým šikovným a jazykovozdatným ľudom. Zároveň chceme zatraktívniť Slovensko a prilákať ďalších domácich i zahraničných investorov ponukou outsourcingu call centrových aktivít“ , predstavil hlavnú myšlienku projektu Miroslav Majoroš, prezident/CEO spoločnosti Slovak Telecom.
Začiatok prevádzky komerčného call centra s kapacitou 150 operátorov je plánované na október 2004. Ďalší rozvoj ako aj celková výška investície úzko súvisí s úspešným rozbehnutím projektu a so stúpajúcou atraktivitou slovenského podnikateľského prostredia.
 

Vyberte región